Portál Penězdroj, na kterém bude Váš projekt umístěn, Vám dá maximální podporu v oblasti rad jak sepsat svůj projekt efektivně. A také Váš projekt bude v rámci možností propagovat. Je však důležité, abyste tak aktivně činili i Vy. Proto bychom Vám na začátek rádi dali pár rad, jak svůj projekt propagovat během kampaně. Je velmi důležité, abyste projekt dostali do povědomí svého okolí, protože kdo se o projektu nedozví, nemůže ho podpořit a Vaše šance se zbytečně snižují.
Word of mouth
O svém projektu informujte okruh své rodiny, blízkých, přátel, známých a ostatních lidí, které Váš projekt může zaujmout a to ještě dokonce před spuštěním projektu - budou tak schopni jej podpořit ihned po spuštění kampaně. U již spuštěného projektu je velmi důležité, aby projekt byl aktivní, co se týká příspěvků. Aktivní projekty mají na začátku daleko vyšší šanci na úspěch, protože potenciální přispěvatele spíše zaujme.
Sociální media
Sociální media hrají v dnešní době velmi důležitou roli. Mnoho lidí má účet na Facebooku, Twitteru, Instagramu a dalších platformách, kde můžete oslovit zdarma velký okruh svých potenciálních přispěvatelů a investorů. Ať už máte osobní profil nebo fan page, buďte aktivní ve tvoření obsahu. Dejte lidem vědět co se kolem projektu děje, co je nového a že Vás mohou podpořit. Pro vyšší efektivitu si vyhraďte rozpočet na podpoření svých příspěvků.
PR
Pokud víte o webových stránkách, novinách, časopisech a dalších médií, které mají zaměření stejné nebo podobné jako je Váš projekt, nebojte se je oslovit, zda by zveřejnili článek o Vašem projektu. PR je mocný kanál, který Vám může velmi pomoci oslovit širokou veřejnost a zvýšit šanci na úspěch.
Vše výše uvedené má svojí roli. Kdo se o Vašem projektu nedozví, nemůže jej ani podpořit. Uvádějte ve Vašich aktivitách vždy odkaz na svůj projekt na portálu Penězdroj. Tak jej lidé snadno najdou a mohou Vám pomoci realizovat Váš sen.