Penězdroj
Založit   Podpořit   O Penězdroji
Jak zaujmout a získat investory pro váš crowdfundingový projekt?

20.03. 2017   Článek

Jak zaujmout a získat investory pro váš crowdfundingový projekt?

Dobrých i těch méně dobrých rad, jak rozjet crowdfundingovou kampaň již bylo napsáno mnoho. I my jsme pár takových rad již sepsali, ale dnes se na to podíváme spíše z pohledu potenciálního investora do vašeho projektu. Co byte měli udělat, abyste investory opravdu zaujali?

  1. Snažte se seznámit se svými potencionálními investory, jezděte na veletrhy, konference a networkingové akce

Je to nejsnazší cesta, jak se zorientovat v prostředí, do kterého chcete svým projektem proniknout. Získáte tak aktuální informace o tom, po čem je poptávka, jaké mají investoři názory na současné trendy, a na základě toho můžete upravit svoji kampaň investorům přímo na míru.

  1. Vybudujte si vlastní síť

Není síť jako síť. Dříve než svůj projekt rozjedete, je dobré rozhodit sítě a zajistit si dostatek potencionálních podporovatelů, kteří vás podrží v začátku vaší kampaně. Budování takové sítě je dlouhodobější záležitost, věnujte tomu proto dostatek pozornosti již před začátkem vlastní kampaně. Doporučujeme využít sociální sítě, vždyť v dnešní době je to nejsnazší možný způsob komunikace.

  1. Nezapomeňte na poutavé video

Projekty, které se do crowdfundingového světa uvedou pomocí propracovaného videa mají prokazatelně větší úspěšnost. Navíc je to efektivní způsob jak zaujmout širokou základnu možných investorů a podporovatelů. Jedná se o větší investici do začátku, čím více profesionálně bude video působit, tím lépe, ale rozhodně se vám tato investice vyplatí.

  1. Vytvořte kvalitní byznys plán

Spouštění nové crowdfundingové kampaně bez perfektně připraveného podnikatelského plánu nemá vlastně skoro cenu. Je důležité být připraven na vše, a nebát se vytvořit si i záložní plán pro případ nouze či neúspěchu. Je jasné, že investoři si nejdříve prověří váš byznys plán předtím, než budou zvažovat, zda do vás budou investovat, či ne. Jedná se tedy o dobře investovaný čas, který vám může přinést mnoho užitku.

Crowdfunding nefunguje jako zázrak, peníze se neposypou jako z kouzelného oslíka bez vašeho přičinění. Čas, který věnujete do přípravy své crowfundingové kampaně se vám s největší pravděpodoností vrátí v její úspěšnosti a dosahu. Nezanedbejte tedy přípravy a hurá do toho!

Inspirováno: http://www.crowdfundcenter.com/how-to-attract-investors-for-your-crowdfunding-projects/


Stáhnout PDF
Zpět
Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.