20.03. 2017 Článek
Dobrých i těch méně dobrých rad, jak rozjet crowdfundingovou kampaň již bylo napsáno mnoho. I my jsme pár takových rad již sepsali, ale dnes se na to podíváme spíše z pohledu potenciálního investora do vašeho projektu. Co byte měli udělat, abyste investory opravdu zaujali?
Je to nejsnazší cesta, jak se zorientovat v prostředí, do kterého chcete svým projektem proniknout. Získáte tak aktuální informace o tom, po čem je poptávka, jaké mají investoři názory na současné trendy, a na základě toho můžete upravit svoji kampaň investorům přímo na míru.
Není síť jako síť. Dříve než svůj projekt rozjedete, je dobré rozhodit sítě a zajistit si dostatek potencionálních podporovatelů, kteří vás podrží v začátku vaší kampaně. Budování takové sítě je dlouhodobější záležitost, věnujte tomu proto dostatek pozornosti již před začátkem vlastní kampaně. Doporučujeme využít sociální sítě, vždyť v dnešní době je to nejsnazší možný způsob komunikace.
Projekty, které se do crowdfundingového světa uvedou pomocí propracovaného videa mají prokazatelně větší úspěšnost. Navíc je to efektivní způsob jak zaujmout širokou základnu možných investorů a podporovatelů. Jedná se o větší investici do začátku, čím více profesionálně bude video působit, tím lépe, ale rozhodně se vám tato investice vyplatí.
Spouštění nové crowdfundingové kampaně bez perfektně připraveného podnikatelského plánu nemá vlastně skoro cenu. Je důležité být připraven na vše, a nebát se vytvořit si i záložní plán pro případ nouze či neúspěchu. Je jasné, že investoři si nejdříve prověří váš byznys plán předtím, než budou zvažovat, zda do vás budou investovat, či ne. Jedná se tedy o dobře investovaný čas, který vám může přinést mnoho užitku.
Crowdfunding nefunguje jako zázrak, peníze se neposypou jako z kouzelného oslíka bez vašeho přičinění. Čas, který věnujete do přípravy své crowfundingové kampaně se vám s největší pravděpodoností vrátí v její úspěšnosti a dosahu. Nezanedbejte tedy přípravy a hurá do toho!
Inspirováno: http://www.crowdfundcenter.com/how-to-attract-investors-for-your-crowdfunding-projects/
25.05. 2016 Crowdfunding
Co je aktuálně H-Y-P-E? BUZZWORDS.07.04. 2016 Projekt
PODPOŘTE VYDÁNÍ KNIHY: Po stopách lovců velryb v severním Pacifiku03.04. 2016 Projekt
Vzdělávací sociální síť Nooledge je výuka i příležitost investovat15.03. 2016 Projekt
Nooledge dává možnost koupit si kousek startupu10.03. 2016 Rozhovor
Jakub Pacanda: Chci mít z Česka technologickou velmoc09.03. 2016 Rozhovor
Penězdroj/Fundhall - Jan Sedlák16.02. 2016 Crowdfunding
Banky musí pochopit nový svět. Jinak jim byznys ukradne #fintech06.02. 2016 Crowdfunding
Český crowdfunding v roce 201527.01. 2016 Projekt
Prvotní časák XEROX vznikl jako výsledek týdenního komiksového workshopu, ten vedl Vladimir 518, prozradili autoři nového časopisu, který už je mnohem dál23.01. 2016 Crowdfunding
Crowdfunding je v Česku populární, lidé rozdali desítky milionů korun22.01. 2016 Projekt
Úspěšný projekt na crowdfundingovém portálu Penězdroj – komiksový magazín XRXmag21.12. 2015 Crowdfunding
Crowdfunding: chcete ovlivnit, kam půjdou vaše peníze?21.12. 2015 Startup
Startupy v roce 2015: Hokejky, dospívání a konec legrace07.12. 2015 O nás
Lidé na Penězdroji financují první projekty01.12. 2015 O nás
Penězdroj dal peníze na první projekty23.11. 2015 Rozhovor
Rozhovor s autory projektu Penězdroj23.11. 2015 O nás
Ryze český crowdfundingový portál Penězdroj.cz spuštěn18.11. 2015 O nás
Dobré nápady podpoří Penězdroj17.11. 2015 Projekt
ZÁPISNÍK: S obry, troly a bez mozkomíšních tekutin03.11. 2015 O nás
Nový ryze český crowdfundingový portál Penězdroj.cz oficiálně spuštěn do ostrého provozu